Paine din faina Bio

Daca va intrebati ce fac de nu mai postez asa des, ei bine, printre alte activitati gatesc. Si pentru ca sa fim sanatosi si sa mancam natural am ales in weekend-ul trecut  sa gatesc paine din faina integrala bio. Se spune ca are mult mai multe calitati decat cea normala , graul nu este tratat cu pesticide, nu contine organisme modificate genetic, vitaminele sunt intr-o cantitate mai mare si mai usor asimilabile. Nu am urmat o reteta anume pentru ca nu prea am rabdare, asa ca am facut  cum m-a taiat capul: am pus putina drojdie, sare, putin zahar brun si apa; am framantat 20 minute si alte 20 minute am lasat sa creasca aluatul. Am pus la cuptor si am scos painea cand am considerat eu ca e gata.

Tags: , , , , , ,

3 Responses to “Paine din faina Bio”

  1. Mrs.Green Foot Says:

    Ce faaaaain :)) Simona am ras cu pofta, mersi. Cu ce ai mancat painea?:p

    PS: Ti-ai schimbat frizura?!

  2. greatcartoons Says:

    Ma bucur foarte mult ca a avut asa efect. Pai am pus-o intr-o punga de plastic si e mai moale acum. O manac cu orice. La inceput m-am ingrijorat ca se lipea de dinti cand era calda si arata altfel, era si mai tare.

  3. greatcartoons Says:

    Da, si frizura si culoarea. Da, ai dreptate, acum nu mai merge caricatura de pe header.

Leave a Reply

