Filmul Avatar

Filmul Avatar de James Cameron, o ilustratie infantila pentru un film pe masura.

Foarte ciudat mi se pare cum un film bun trece nebagat in seama in timp ce unul banal si copilaros starneste atatea controverse. Asta e pararea mea, sunt sigura ca sunt multi care il considera cel mai frumos film vazut vreodata dupa Titanic sau 300….

O lume ca pandora  nu as vrea sa existe, chiar ma face sa apreciez mai mult lumea asta in care traiesc .Respir usurata ca nu exista nebuni de aia albastri, realizati cu atat de putina imaginatie si atat de multa tehnologie. Imi imaginez ca un copil care a trait intre 4 pereti jucand jocuri a contribuit la un film ca asta.

Tags: , ,

4 Responses to “Filmul Avatar”

  1. Draw For Joy Says:

    Acum chiar m-ai facut curioasa, si o sa il vad cat de curand.
    PS: Nu pot sa cred ca desenul e facut de tine.

  2. greatcartoons Says:

    De ce, este prea frumos? Filmul m-a inspirat atat de tare ca a trebuit sa fac si o schita pe masura.

  3. ironicblonde Says:

    haaoliooouu….aceste cuvinte ne doare! 🙂

  4. greatcartoons Says:

    ha ha, ironicblonde, nu am vrut sa lovesc prea tare, poate am fost cam inversunata atunci dupa film. Acum nu mai am nimic cu el.

Leave a Reply

