Obiective 2010

Lepasa primita de la The Green Foot m-a pus pe ganduri si am realizat ca am foarte multe lucruri frumoase de facut anul asta. Am facut o lista mai mare dar cele mai importante ar fi urmatoarele:

– Sa fac mai multe ilustratii , in special caricaturi si pe teme satirice.

-Sa pictez mai bine si sa experimentez diferite tehnici.

-Sa studiez mai multa anatomie.

-Sa am o gradina plina cu flori diferite si parfumate

-Sa particip la mai multe concursuri

– Sa fac mai mult sport

– Sa realizez o colectie de bijuterii

Trimit leapsa la Drawforjoy si Stropi de suflet.

Tags: , , , , , , , ,

5 Responses to “Obiective 2010”

  1. StropiDeSuflet Says:

    Gratcatoons, îţi mulţumesc că te-ai gândit la mine, dar cum realizarea dorinţelor mele este dependenta de prioritaţile altora, nu-mi permit sa fac
    planuri , mai ales in scris. Sper totusi (si mă străduiesc din rasputeri) ca ceea ce îmi propun să se împlinească. Ce iţi pot spune, este că în unul din proiectele mele, eşti implicată.

  2. greatcartoons Says:

    Ma bucur foarte mult, Stropi de Suflet si sunt sigura ca vei realiza aproape tot din ce iti doresti si ca vor fi proiecte minunate.

  3. oppd Says:

    Ai ilustrat perfect obiectivele tale, aproape ca nu a fost nevoie sa citesc randurile ca sa imi dau seama care sunt dorintele tale. Imi place muuuult de Simona sportiva, pare sa fie o adevarat tornada 🙂
    Multumesc ca ai preluat leapsa de la mine si iti doresc sa ti se indeplineasca toate dorintele.

    PS: Abia astept sa vad colectia de bijuterii 😀

  4. Mrs.Green Foot Says:

    Am uitat sa ma semnez inainte 😀

  5. greatcartoons Says:

    Multumesc mult, Green Foot. Sper sa vezi cat de curand colectia, am lucrat putin la ea. Din pacate incercarile mele de a fi sportiva au cam esuat la ski, dar voi incerca alte sporturi.

Leave a Reply

