Alfabet

Inca un alfabet proaspat:

Alfabet aquarela

Tags: , , ,

7 Responses to “Alfabet”

  1. Mrs.Green Foot Says:

    Hihihihi F imi seamana cu o fetita cu parul si cu bratele in vant. Iar E parca parca ar fi cea care o sufla. E faina alaturarea!

  2. greatcartoons Says:

    Oau, Green Foot, chiar ca asa mi se pare si mie acum. Ai fooarte multa imaginatie. Super!!

  3. drawforjoy Says:

    O sa te numesc Maestra Literelor.
    Ai primit un premiu pentru blogul tau, de la mine.

  4. greatcartoons Says:

    Mersi Draw. Oau, inca un premiu, ma simt deja magulita.
    Imediat il postez.

    Draw, te astept si pe tine cu litere. Sa te vad.

  5. Mirela Says:

    Foarte fresh e acest alfabet, bravo! Culori proaspete, litere haioase, ai putea să faci niște fonturi…un business! Felicitări!

  6. StropiDeSuflet Says:

    gratcartoons, dacă nu-ţi fereci literele cu trei rânduri de lacăte, s-ar putea ca versurile alfabetului meu, să se aşeze lângă literele tale şi să-ncingă o sârbă blogistică!

  7. greatcartoons Says:

    Stropi de suflet, as vrea sa vad o sarba dar si alte dansuri cu literele mele si versurile tale. Sau cred ca am inventa fara sa vrem un stil nou de dans.

    Mirela, da, ar fi o idee, imi place la nebunie sa inventez litere.

Leave a Reply

