Portret

nud

Tags: , , , , , , , , , ,

11 Responses to “Portret”

  1. AirBorn Says:

    Foarte interesant … dragutza si siecsy… 😉

  2. greatcartoons Says:

    Ma bucur ca o vezi mai ales siecsy.;)

  3. StropiDeSuflet Says:

    greatcartoons., mie îmi inspiră o fecioară preocupata de propria-i devenire. Are privirea fixă, dar în gol, fiindcă este subjugataă ochilor minţii ce cauta frenetic schimbările trupului, mâna fiind doar un accesoriu al gândului ascuns, pentru că deşi este in apropierea sânilor, nu-i atinge, doar îi delimitează, le percepe vibraţia. Să afirm că este frumos este prea puţin spus, este mai indicat să spun că este o compoyiţie foarte, foarte reuşită ce poate naşte o poezie. Exprimă una dintre cele mai inocente si fermecătoare trăiri din viaţa unei fecioare. Faţa, mîinile, arcuirea trupului, este atât de expresivă! Felicitări.

  4. StropiDeSuflet Says:

    greatcartoons, revin fiindcă schiţa mă atrage ca un magnet. Imi dai voie să-i fac o poezie pe care, DACA ÎTI VA PLACE, să o postezi lîngă schiţă ? .

  5. greatcartoons Says:

    Stropi de Suflet, multumesc pentru minunatele aprecieri, ai inteles mai bine decat mine desenul si sentimentul pe care il creeaza. Nu ma asteptam la asa o frumoasa caracterizare.
    Mi-ar place nespus sa vad cum se naste o poezie din sufletul tau si un desen.

  6. StropiDeSuflet Says:

    gratcartoons, deja am poezia in gand. Urmeaza sa-i gasesc rimele si sa o slefuiesc. Probabil va dura cateva zile, o saptamana, depinde de forma pe care vreau sa i-o dau . Oricum simt ca-mi va fi tare draga.

  7. drawforjoy Says:

    Cred si eu ca naste poezii desenul tau. E foarte simplu, sensibil si plastic.
    Bravo!

  8. Andi Says:

    Diafan portret, felicitări!

  9. greatcartoons Says:

    Andi si Draw, multumesc, ma bucur ca v-a placut.

  10. thejackofdiamonds Says:

    o lucrare reusita! Super!
    Imi place cum cade lumina 🙂

    pe curand.

  11. greatcartoons Says:

    Mersi Thejack!

Leave a Reply

