Spaga la doctor

Asa cum am promis, continui colectia de ilustratii cu tema “Spaga”.

Aici m-am inspirat dintr-o intamplare adevarata.

Am sters pana la urma numele spitalului de pe perete.

spaga la doctor

Tags: , , , ,

5 Responses to “Spaga la doctor”

  1. drawforjoy Says:

    Aha. Imi dau seama acum ca barbatul care este invitat inauntru are in mana o pereche de chei care deschid usi. Inteleg ca…

  2. greatcartoons Says:

    Draw, asa e, ai inteles mesajul: cheile deschid usi, si de preferat usile unei masini nou noute…

  3. Mrs.Green Foot Says:

    Greatcartoons, blogul tau a fost o surpriza placuta pentru mine! Desenul este o metoda de exprimare straina pentru mine, tu in schimb ai mult talent. Si mult umor. Imi place ce am gasit aici, abia astept sa iti vad creatiile urmatoare.

  4. greatcartoons Says:

    Mrs. Green Foot, ma bucur foarte mult ca iti plac desenele. Te mai astept sa te amuzi si sa te destinzi aici.

  5. AirBorn Says:

    Cel mai tare e pacientul care vine cu gainile vii … 😀

Leave a Reply

