Blog de Oro

Am placerea sa anunt ca am primit premiul Blog de Oro. Multumesc Andi !

blogdeoro1

Tags:

3 Responses to “Blog de Oro”

  1. Mirela Says:

    Felicitări, şi eu am unul, l-am pus la “Despre mine ” , About me…eu zic să îl pui şi tu, e o chestie şi ca bloggeriţă, te reprezintă!

  2. Mirela Says:

    P.S. Te invit la o nouă pagină intens parfumată, vei avea sigur, un parfum şi pentru tine, la mine! Te astept! O duminica frumoasă!

  3. Andi Says:

    Ma binedispun desenele tale, ma bucur mult ca am putut sa iti ofer o mica rasplata…
    La mai mare 🙂

Leave a Reply

