Politia care te scapa de manele?

M-am bazat pe o intamplare reala, in care un el si o ea sunt terorizati noaptea de petrecerea incinsa cu manele a unor vecini. Dar in loc sa ii faca sa opreasca muzica, politaii s-au integrat perfect cu manelistii petrecareti.

politia la datorie

politia la datorie

politia la datorie

politia la datorie

Tags: , , , , , , , ,

6 Responses to “Politia care te scapa de manele?”

  1. Andi Says:

    Vad ca incepi sa aduni material pentru o carte (inedita!) cu aventuri si aventurieri Politienesti. Curaj si spor in continuare!

  2. drawforjoy Says:

    Da, ai o atractie suspecta pentru Politia Romana.
    Mie imi place la nebunie cum danseaza domnii politisti. Chiar au niste miscari de dans foarte originale.

    PS: Ai o leapsa de la mine.

  3. AirBorn Says:

    Foarte tare 🙂

  4. Simona Says:

    Multumesc. Andi, e o idee buna cu cartea de aventuri.
    Nu stiu de ce dar ma “amuza” foarte tare politia romana.
    Zilele trecute am vazut o boschetara care zacea langa un zid si parea o fata normala draguta care dintr-o intamplare nefericita a ajuns acolo. Cand am ridicat ochii am vazut niste politisti care se indreaptau spre fata si am simtit asa oarecum o usurare gandidu-ma ca vin sa vada de ce este acolo si sa rezolve problema. Am urmarit toate miscarile lor: au trecut uitandu-se tamp la ea ca la o vitrina, in timp ce se scarpinau si au ocolit-o trecand mai departe fara nici o problema.

  5. AirBorn Says:

    Pentru ca Politia Romana e minunata … da’ aproape ca lipseste cu desavarsire .. 😀

  6. greatcartoons Says:

    Ai dreptate Airborn, am auzit de un pusti care a mers 2 ani pe microbuz fara carnet. Cum se face ca politia nu a facut nimic in acesti 2 ani, ca doar a fost oprit de cateva ori?

Leave a Reply

